Zasady korzystania z danych osobowych Zasady korzystania z danych osobowych

Dane pracowników zawarte w wykazie wydziałów i stanowisk w Urzędzie Miasta Wałcz publikowane są z przeznaczeniem do kontaktu służbowego z pracownikami.

Zabrania się wykorzystywania adresów e-mail oraz telefonów w celach handlowo - usługowych oraz reklamowych

Wydziały i Stanowiska Urzędu Miasta Wałcz Wydziały i Stanowiska Urzędu Miasta Wałcz

Wydział Spraw Obywatelskich, Wojskowych i Obrony Cywilnej

 WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH, WOJSKOWYCH I OBRONY CYWILNEJ

 Adres:
 Plac Wolności 1 budynek B
 78-600 Wałcz
  • Realizacja wniosków o wydanie dowodów osobistych, wydawanie dowodów osobistych - budynek B pokój 23 (parter)
  • Postępowanie administracyjne w sprawach o zameldowania lub
    wymeldowania osób, kierowanie wniosków do RCI PESEL - budynek B pokój 26 (parter)
  • Rejestr wyborców - budynek B pokój 26 (parter)
  • Sprawy obronny cywilnej - budynek A pokój 205 II piętro 
 
  Fax  67 258 26 18
 
Godziny pracy 
 Od poniedziałku do piątku 7.30-15.30

 Przyjmowanie interesantów
 poniedziałek - piątek  8.30 - 14.00
 
Pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich, Wojskowych i Obrony Cywilnej

  Lilla Możejko
  Naczelnik Wydziału
 

  Beata Jędrowska
  Z-ca Naczelnika Wydziału

  Danuta Kowalska
  Inspektor ds. Obywatelskich

  Anna Waleczko

  Inspektor ds. Dowodów Osobistych

 Edyta Szymańska
 Podinspektor ds. Dowodów Osobistych
 (zastępstwo)

 

  Michał Bulwan
  Inspektor ds. Wojskowych
  i Obrony Cywilnej
 

  tel.: 67 258 44 71 wew. 51


 tel.: 67 258 44 71 wew. 49

 
  tel.: 67 258 44 71 wew.49 

 
 tel.: 67 258 44 71 wew. 51


               j.w.




tel.: 67 258 44 71 wew. 50
 
 

  Zakres działania wydziału
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru mieszkańców,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zameldowania lub wymeldowania osób,
  • kierowanie wniosków do RCI PESEL o nadanie i zmianę numeru ewidencyjnego,
  • rejestrowanie pobytu cudzoziemców,
  • sporządzanie wykazów imiennych i liczbowych uprawnionym podmiotom,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców,
  • sporządzanie spisów wyborców i spisów dodatkowych zgodnie z obwodami wyborczymi,
  • przekazywanie danych osobowo – adresowych organom administracji rządowej, samorządowej i wojskowej,
  • udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych,
  • realizacja wniosków o wydanie dowodów osobistych,
  • wydawanie dowodów osobistych,
  • prowadzenie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,
  • wydawanie zezwoleń na organizowanie i przeprowadzanie zbiórek publicznych,
  • nadzór nad zgromadzeniami.
  • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów w ramach planowania obronnego, 
  • opracowywanie i prowadzenie dokumentacji stałego dyżuru Miasta,
  • organizowanie i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych,
  • realizacja zadań związanych z przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej,
  • wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych,
  • opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji (planu) akcji kurierskiej,
  • planowanie i organizowanie szkolenia obronnego,
  • organizacja zastępczych miejsc szpitalnych,
  • ustalanie świadczeń rekompensujących utracone zarobki żołnierzom rezerwy odbywającym ćwiczenia wojskowe,
  • współdziałanie z organami wojskowymi WKU.
  • przygotowanie do realizacji zadań wynikających z obowiązków państwa gospodarza realizowanych na rzecz wojsk sojuszniczych,
  • opracowanie planów przygotowania publicznej i niepublicznej służby zdrowia w mieście na potrzeby obronne państwa,
  • reklamowanie pracowników Urzędu od pełnienia czynnej służby wojskowej.
  • przygotowanie systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania, 
  • opracowywanie planów obrony cywilnej miasta oraz nadzór nad opracowaniem planów w instytucjach, podmiotach gospodarczych i innych jednostkach organizacyjnych,
  • określenie założeń dotyczących ewakuacji ludności i mienia na wypadek masowego zagrożenia,
  • opracowanie i aktualizowanie planu ochrony zabytków przed zniszczeniem,
  • prowadzenie dokumentacji istniejących formacji obrony cywilnej,
  • planowanie i realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej,
  • prowadzenie miejskiego magazynu sprzętu obrony cywilnej,
  • nadzór nad przygotowaniem i zapewnieniem funkcjonowania budowli ochronnych i urządzeń specjalnych.
  Dodatkowe informacje:
 

  Przejdź do kart usług dla Wydziału Spraw Obywatelskich, Wojskowych i Obrony Cywilnej

Kancelaria Urzędu Miasta Wałcz Kancelaria Urzędu Miasta Wałcz

 Agnieszka Ciesielska
Podinspektor ds. Organizacyjnych
 
Anna Owczarek
Inspektor ds. Organizacyjnych
 

 

Urząd Miasta Wałcz budynek A
pokój 7
tel. 67 258 44 71
fax 67 258 26 18