Terminy Terminy

17 lipca – 11 września 2017 r.
Zgłoszenia projektów 

12-15 września 2017 r.
Weryfikacja zgłoszonych projektów 

18 września 2017 r.
Przygotowanie przez Urząd Miasta listy zweryfikowanych projektów 

19 września  - 19 października 2017 r.
Głosowanie mieszkańców na projekty

23 października 2017 r.
Ogłoszenie listy projektów do realizacji

Ewaluacja: prowadzona przez cały okres realizacji budżetu obywatelskiego

Aktualności Aktualności

Burmistrz Miasta Wałcz serdecznie zaprasza mieszkańców na spotkanie informacyjne dot.  Budżetu Obywatelskiego Miasta Wałcz na rok 2017 , które odbędzie się 4 lipca 2016 r. godz.16.00   w Urzędzie Miasta Wałcz Plac Wolności 1 (sala 109).
W ramach spotkania przedstawione zostaną zasady składania projektów, ich oceny i zasady głosowania.

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt Kontakt

Urząd Miasta Wałcz budynek B
pokój 223
tel. 67 258 44 71 w.56
fax 67 258 26 18